Kérjük figyelmesen olvassa el vásárlás előtt!
Tájékoztatjuk, hogy a festmenyshop.hu webáruházban történő megrendelés esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) automatikusan az Ön és az Eladó IT Provider Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) között kötött szerződés részévé válnak.
Kérjük, hogy csak akkor vásároljon webáruházunkban, ha jelen ÁSZF feltételeit megismerte, és azt maradéktalanul elfogadja. A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezése elfogadottnak tekintendő.
A Szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen ÁSZF elfogadásával jön létre. Az így létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető. A jelen szerződéses feltételek ide kattintva tölthetőek le, tárolhatók el és nyomtathatóak: Általános Szerződési Feltételek
A megrendelés menete
A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése” gombot.
Vásárlási feltételek elfogadása.
Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)
E-mail-ben a megrendelés elküldését követően (automatikus) visszaigazolást kap.
A csomag feladásáról és érkezésének időpontjáról e-mailben tájékoztatjuk.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 12 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja a rendelés feldolgozását. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 14 munkanapon belül. A feldolgozás esetleges késedelméért nem vállalunk felelősséget, ugyanakkor e-mailben tájékoztatjuk, ha a megrendelés teljesítése a szokásosnál tovább tart (általában 21 munkanapnál is hosszabb esetben). A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is – részben vagy egészben - elálljon a szerződéstől, és visszautasítsa a megrendelés teljesítését.
A Webáruházunkból megrendelt termékeket utánvétes fizetési móddal fizetheti ki, mely során Ön a csomag ellenértékét a Futárnak, készpénzben, Forintban adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A futár nem jogosult Önnek átadni a csomagot, amennyiben Ön a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei
A Megrendelőnek nyolc munkanapig jogában áll a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni és a teljes vásárlástól elállni. A vásárlástól való elállási szándékot a Kapcsolat menüpont alatti űrlap kitöltésével vagy az info@immunrendszer.com elektronikus címen lehet jelezni. A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet - Távollévők között kötött szerződésekről- értelmében a visszaküldés költségei a Megrendelőt terhelik. A Szolgáltató köteles a sértetlen és bontatlan áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a Megrendelőnek. Az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette. Áruházunkban kizárólag új, bontatlan termékek kerülnek értékesítésre, ezért kibontott terméket nem áll módunkban visszavenni!
Neve: IT Provider Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely, levelezési cím: 1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 9. 6. em. 2.
Adószám: 23827356-2-43
Cégjegyzék száma: Cg. 01-09-980065 Vezetve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságnál
Bankszámlaszám: OTP Bank, 11742355-20001759-00000000
Szerződéskötés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@festmenyshop.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: +36/20-289-44-23
Az elektronikus ügyfélszolgálat esetében legfeljebb 48 órán belül reagálunk a megkeresésekre.
2012. augusztus